vond zelf het contrast tussen beweging en scherpte wel wat hebben omzetting enerzijds vanwege de uitgebeten lucht, anderzijds omdat de huidstructuur zo beter vind uitkomen
Het is dat je erbij schreef dat het regende, want anders had ik een opmerking gemaakt over de krassen Fijne plaat. Fel witte rand verhult bijna de overbelichting in de linkerbovenhoek, dus dat is helemaal goed.
Mooie opbouw, goede scherpte op gelaat, dynamiek in oren niet storende, en omzetting zwartwit doet bijten lucht niet meer bevoelen. Beeld smaakt mij aldus
Mooie omzetting. Huidstructuur komt mooi tot uiting. Ik zou wel geneigd zijn om toch een lichte vignettering toe te passen om die linkerbovenhoek wat te temperen...
Vind het een prachtige plaat, regent stoort mijn niet maar geeft in mijn ogen juist aan hoe de situatie op dat moment was. Mooi scherp op de kop en slurf waardoor detail mooi naar voren komt
Mooie uitsnede zo met die tweede olifanten op de achtergrond. De regen geeft de foto een soort van oude look mee. Zoiets wat je ook wel eens ziet bij oude films