En een update. Iets meer ruimte rechts, iets meer tekening en rechterkant gezicht wat meer aangepast aan die van rond de ogen. Het kader ook maar gelijk gedumpt, dus iets meer ruimte onder.
En wat laatste aanpassingen
Hoor graag jullie meningen
Laatst gewijzigd door Annemiek op 20 jan 2014 21:40, 3 keer totaal gewijzigd.
high-key in combinatie met zwarte kleding is natuurlijk behoorljjk lastig ! misschien idd net iets meer detail/contrast rondom je neus en op je vingers(ook op de handschoen) terug zien tewinnen. gaat allemaal om hele kleine beetjes IMO het hele bereik heb je in iedergeval wel tepakken ten miste ik zie overal dat het van wol gemaakt is.
kader lijntje vind ik wel mooi maar knokt een beetje met je kin.
benieuwd wat de portret mensen van dit forum vinden
je ogen tot en met de nagel van je pink zijn mooi. tussenstuk zou ik de rechterkant van je gezicht wat kuisen. je mond is scheefgetrokken en erg donker i.v.m.d.r.
Ik zou OF je gezicht rond je ogen meer in lijn brengen met de huid op je kaaklijn, OF de huid rond je kaaklijn meer in lijn brengen met je gezicht rond je ogen. Ik denk dat dit laatste je het mooiste resultaat zal opleveren
Update geplaatst waar ik jullie tips in mee heb genomen. De vorm van de mond kan ik nu niets aan doen, heb hem wel wat lichter gemaakt.
De titel is een term die bij me opkwam toen ik naar de foto keek. Ben zelf niet aan het overdenken, was lekker aan het experimenteren met uitdrukkingen vangen met de camera.
wat zo'n klein beetje al kan doen met de expressie vind ik wonderbaarlijk en leerzaam !!!
voor de kijkers linkerwang heb je nu wel erg opgepoetst zo'n ijdeltuit dat elk vlekje weg moet ben je volgens mij niet het moet wel een zelf portret blijven
ruimte rechts help zeker. neem aan dat in update 3 rechtsonder wel wat gemaskeerd wordt
Update ziet er goed uit, fijne uitsnede met genoeg ruimte aan de rechterkant. Goede doortekening in de donkere delen zoals je muts en handschoenen. Mag ietsje meer details in je gezicht hebben, maar is geen must
Dank jullie wel allemaal voor de reacties en tips. Laatste update gemaakt. Wallen.... tja, lang leve photoshop, haha. Schoonheidsfoutjes verwijderd. Moedervlekken die verwijderd zijn nu zo gelaten. Vind het wel 'strak' zo