Nog eentje dan en eentje voor Jo. Het w tweede kleine bloemetje was heel erg klein je zag het bijna niet staan. Maar toch wilde ik de naam wel eens weten. Misschien kan Jo mij hier in helpen. Alvast bedankt.
Staan er beide weer prachtig op, goede opbouwen met sfeervolle kleuren en goede scherptediepte. Bij de tweede valt het licht wel heel subtiel op de bloem
Ze zijn weer mooi, het kader van de eerste vind ik iets minder fraai maar van de foto kan ik wel genieten. Misschien mag ik voordat Jo langskomt vast een gokje over foto 2 wagen? Ik hou het op ereprijs al had je het me makkelijker gemaakt als we meer in het bloemetje hadden kunnen kijken. Ik wist niet dat ze zulke harige blaadjes hebben, met het blote oog kan ik die niet ontdekken.
Deva is me idd voor....Het is een Veronica-soort. Met een slag om de arm(macrofoto's zijn soms misleidend tav de ware grootte) is dit hoogstwaarschijnlijk Klimopereprijs. De blaadjes lijken op klimopbladeren. De bloemetjes zijn nauwelijks groter dan die van Vogelmuur en het is een Ereprijssoort die heel sterk behaard is........