Heb je je ogen witter gemaakt? Zo ja, om het natuurlijker te houden zou je de bovenkant van het oogwit donkerder moeten houden. Vanwege dat licht normaal van boven komt, en je bovenste ooglid een beetje schaduw over het oog gooit.
Dank je Mattie. Ik heb de 'gelen' wat terug gedraaid in RAW, waardoor het oogwit wat witter is geworden. Heb verder niet aan de bestaande schaduwen gezeten, alleen maar vleugje opgelicht en ietsje verscherpt. Ik zet hier wel grote ogen op, dus misschien dat daarom de schaduw minder is?
Haha, die naam is ook leuk Tony . Op 1 of andere manier moet ik bij deze plaat denken aan een serie (denk criminal minds) die ik ooit gezien heb van een echt iemand die aan touwtjes hangt met armen en benen en door een puppeteer gestuurd wordt.
Inderdaad, vooral in kleur weet ik zeker dat een rol in de eerstvolgende Batmanfilm u niet zal misstaan. Ik vind het wel meer a lá Jack Nicholson dan Heath Ledger.
Dank weer voor de reacties. Het rode draadje denk je er maar bij Henry Mocht Batman deel 87 verschijnen, dan zal ik eens lobbyen naar een rolletje Johannes