Erg mooi Met name de de kleur van de omgeving past uitstekend bij haar. De laatste spreekt mij meer aan dan de een na laatste. De combinatie vind ik mooier dan de tweede als solo. Dus..., mijn volgorde is: 3-1-2
Heb deze al een paar keer bekeken. Weet het niet zo goed. Als ze haar prachtige ogen open had gehad had je in mijn ogen toppers. Dreamy... kan ook met open ogen. Misschien nog beter zelfs.
Frans: de titel was zomaar iets, niet echt het concept waarmee ik op pad ging. Ik kan me je gedachte wel voorstellen, zal een tic van me zijn. Ik vraag modellen heel vaak om hun ogen dicht te doen...
Mooi model, en prachtige locatie. Kleuren, licht en sfeer in de foto's vind ik ook mooi. Maar op de e.o.a. manier komt het niet dreamy bij me over (wel de sfeer in de foto, maar haar gezichtsuitdrukking niet), alsof haar mond/ogen niet ontspannen zijn.
Nav je laatste post deze toch ook maar weer eens bekeken. Ik weet nu ook waarom ik deze minder vind. De manier waarop ze haar ogen gesloten heeft komt bij mij geforceerd over. Zelf laat ik een model nooit de ogen helemaal sluiten, ik geef de voorkeur aan bijna gesloten en dan het hoofd iets naar beneden zodat ze toch gesloten lijken.