Ook deze komt sterk over, ragscherp met fijne kleuren. Actiemoment en spel scherptediepte, alsmede de goede opbouw zijn sterke elementen. Eigenlijk dezelfde redenen waarom ik de andere post van vandaag kon waarderen
Dank voor je reactie GJ, ik ga er van uit dat hij de bal met voet wil raken. In het voetbal zie je steeds vaker een soort van karate in plaats van een kopduels. Ze zijn banger door alle verhalen en de haartjes mogen niet in de war raken he.
Wederom een mooi actie moment te pakken. Beide speler komen uitstekend los van de achtergrond. Ietsje meer ruimte links had de opname voor mij helemaal afgemaakt
Dank voor je reactie Gotchas. Deel je mening over meer ruimte links, boven mag van mij ook maar in de sport maak je in split seconds je opnames tijdens de acties en dan is het soms niet mogelijk om overal rekening mee te houden zoals een portretfotograaf in de studio. Ik gooi vaak goede foto's weg omdat ik er niet uit kom qua compositie, gelukkig schiet ik heel veel platen tijdens een wedstrijd.