Leuk gedaan met de kleurige ballonnen. Ik heb zelf wel wat met lichte foto's. Hier vind ik het verschil tussen de donkere delen en de lichte delen zo grot, waardoor ik het lichte wat minder fijn vindt. Misschien als de donkere delen iets lichter zouden zijn, dat ik het mooier zou vinden.
Natuurlijk eerst de positieve opmerkingen over de foto: Mooie serie goede compositie. mooie DOF en goede sfeer. Nu de verbeter punten. Ik ga met andere mee. Mis licht in het gezicht van het meisje (invul flits misschien, maar daar moet je wel van houden of reflectie scherm mee nemen volgende keer). Ik denk dat het contrast verschil zeer hoog was waardoor het meisje minder mooi belicht is. Let op kader met balon in foto 3 (Als er in het origineel geen extra lucht meer is fotoshop dan een extra randje lucht).
Voor mij springt nr 1 er echt uit, een heel fijne compo en een super expressie van het meisje. Het lichte is een smaakkwestie denk ik . Voor wat betreft de lucht zou in zo'n situatie een pol. filter goed dienst doen denk ik.