Van een recente shoot met Fanny de volgende platen. Graag opbouwende kritiek.
Normaal probeer ik een serie liggend of staand te maken en niet allebei de formaten in één serie te plaatsen. Dat is me nu niet gelukt, sorry

1.

2.

3.

4.

Frans schreef:Wat me opvalt:

adrieh schreef:Frans schreef:Wat me opvalt:
En wat mij opvalt is dat uw verhaal niets over de foto's zegt. Maar goed, ik zal wat gegevens neerzetten dan.
Camera : Canon 5D mark 3
Lens : 24 - 70 mm L 2.8
Alle opnamen ISO 320 1/125 sec bij f 22
Kleurprofiel Adobe RGB

Maurice78 schreef:leuk dat je post adrieh
zou je ons kunnen laten weten hoe je met licht bent omgegaan.
Maurice

Frans schreef:Wat me opvalt:
....erg veel blauw
veel beweging in rokje
ongewone outfit...
Frans schreef:...als ik foto open in fotosjop blijkt er eeen kleurprofiel te missen en krijg ik afwijkende kleuren. probeer ik andere kleurprofielen dan krijg ik het vermoeden dat je een niet erg standaardkleurprofiel hebt gebruik

Voordat ik dit schreef aan mijnheer Frans heb ik lang getwijfeld. Hij gooit dit nu openbaar dus ik zal ook even onderbouwen waardoor ik tot dit bericht aan Frans kom.
Het is mijn eerste post hier op het forum. Zijn antwoorden zijn in eerste instantie erg criptisch en ik persoonlijk lees er niets opbouwends in. Dat positieve lees ik wel bij Maurice, Sugarman en Hendry.
Daarnaast heb ik eens gekeken naar de productie van foto's die hier op photodrome staan. die naar mijn beleving ook maar gemiddeld tot iets minder van kwaliteit. Ook de website heb ik gekeken.
Daarnaast lees ik dat mijnheer gestopt is als moderator als gevolg van (te) veel kritiek.
En wat bij mij de klap op de vuurpijl geeft is op basis van 1 inzending op te merken dat "Je foto's zijn je camera onwaardig."
Misschien wat te gevoelig maar dat is waarop ik mijn verzoek aan hem stoel om niet meer op mijn platen te reageren.
Mijn 2 cents.
Adrie

Frans schreef:
En ja als je een foto plaatst van 25 KB doe je je camera geen eer aan.
Zou zeggen strijd met open vizier en niet via achterbakse PB'tjes.