Mijn mooierd ...

Behalve vogels en insecten
Plaats reactie
Deva
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw

Re: Mijn mooierd ...

Bericht Geplaatst:

Je hond staat er mooi op met een fraaie achtergrond maar hij mag van mij wat meer contrast en vooral minder geel hebben.
Ik probeer altijd dapper om me niet te storen aan logo's in een foto, maar er zijn grenzen...
Mendel
Lid
Lid
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Zonder logo inderdaad veel mooier.

Staat er mooi op, fijne setting in onscherpte en kop netjes uit midden gehouden :)
Ron62
Moderator

Bericht Geplaatst:

Leuke foto van een mooie hond. :up

Goed standpunt op ooghoogte van de hond. :)
Ik had zelf de hond wel iets verder van de bosjes in de achtergrond gezet, zodat die wat minder aanwezig[waziger] worden.
Wat wel jammer is is dat de neus van de hond net niet scherp is.
Gelukkig heb je dat logo uit je foto gehaald, maar als je een update plaatst is het handig als je het orgineel laat staat, want nu slaat de reactie van Deva nergens meer op. ;)
Ik heb je foto binnen gehaald en een beetje aangepast....uitsnede iets anders[en nu hoef je de foto ook niet meer te vergroten op het forum], foto iets naverscherpt [de neus wat extra verscherpt] de niveaus wat aangepast en sommige kleuren iets meer aangezet.

Afbeelding
Wim
Lid
Lid

Mijn mooierd ...

Bericht Geplaatst:

update ron spreekt mij meer aan
Ron62
Moderator

Bericht Geplaatst:

Ik gebruik Photoshop CS5.
Ik heb geen ervaring met Elements, dus weet ook niet wat daar mee mogelijk is, maar ik heb in dit geval de neus geselecteerd en wat extra verscherpt.
Je kunt 't ook in een laag doen, dus extra laag aanmaken, de hele foto verscherpen, de laag eroverheen en dan wegpoetsen waar je 't scherper wilt hebben.

En over 't stelen van foto's......wat hebben ze nou aan een bestandje van 900 X 900 pixels, dat kun je alleen maar op i.net gebruiken en geen mooie afdruk van maken of zo. :)
Plaats reactie

Terug naar “Dieren”