Update: minder geel:

Gotchas schreef:Zijn dit nou nog steeds opnames uit Emmen? of loopt ik inmiddels achter![]()
Schaeddy schreef:maar ik had toch ook liever de gehele staart erbij op willen zien![]()

Enne, goeie leefomstandigheden? Dat laatste houdt mij steeds een beetje tegen om naar dierentuinen te gaan...
maar misschien is dat wel veranderd 

Schaeddy schreef:Ja Ron, daar heb je ook wel weer een punt, die staarten zijn doorgaans wel erg lang![]()
Nuelle, de laatste keer dat ik er was, waren de leefomstandigheden prima te noemen, en hadden ze inderdaad de mogelijkheid om op je te komen zittenmaar misschien is dat wel veranderd
(stiekem vind ik het ook een beetje eng
)
Over de kleur twijfel ik ook een beetje, bij ook wat aan de gele kant.
Ron62 schreef:Bedankt voor de fijne reacties!
Gotchas schreef:Zijn dit nou nog steeds opnames uit Emmen? of loopt ik inmiddels achter![]()
Dan loop je inderdaad een stukje achter.....na Emmen ben ik met Joop in Ouwehands Dierenpark geweest en deze is van afgelopen zaterdag, toen ben ik met m'n vrouw, dochter en overbuurvrouw naar De Apenheul geweest, dus kreeg toen niet zo heel veel tijd om foto's te maken.![]()
Maar bij de foto's die ik in Emmen gemaakt heb zit misschien ook nog wel hier of daar een leuke tussen, dus kan zijn dat ik er daar ook nog wat van post.![]()
inderdaad erg veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer achter!

Gotchas schreef:inderdaad erg veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer achter!
Je hebt het er maar druk mee

(en dan snel door het doodshoofdaapjes stuk rennen
)