Het gebrek aan millimeters is de foto's helaas wel aan te zien Momenten zijn super, maar de ruis is toch wel overheersend. Met name de laatste lijkt behoorlijk te zijn ontruist. Tweede is nog de beste misschien ietsje minder croppen.
Ook ik volg hier, je verliest veel details door croppen en/of ontruisen. De 400mm. die je weleens van je vrouw gebruikt had je hier denk wel geholpen. Ach, weet je alvast wat je voor je verjaardag moet vragen.
Was er al bang voor Ik heb bij foto 2 al een stuk hert moeten verwijderen, meer zat er niet in, misschien wel naar links, maar dat was 'm niet naar mijn idee Ja Ron, helaas was ze er zelf druk mee Voor m'n verjaardag hmmm ik denk
Voor mij hoeven de herten er echt niet beeldvullend op te staan. Als je mm's tekort komt, dan zou ik kijken hoe je toch mooie foto's kan maken met meer landschap in je foto.
je hebt geen gebrek aan mm maar je staat er te ver van af. vanuit raw kan je toch behoorlijk croppen maar dit is iets te veel van het goede. de overzicht foto ziet er goed uit.