Ik vind hem juist prachtig. Heerlijke compositie, briljant gespeeld met scherptediepte. Door de platen in voorgrond en achtergrond in combinatie met de onscherpte daarop creëer je een mooie dieptewerking.
Voor mij wringt het witte vignet een beetje. Ik denk dat de Beemdkroon in een iets ruimer jasje goed zal doen.
Over het formaat: ik zag op een andere site een challenge met 160pixels. Dit formaat doet me daar aan denken. Ik vind dat je er mooie (semi) pano's van krijgt.
Vind hem prachtig, maar ben niet geheel overtuigd van de uitsnede. De opname oogt met name onderin wat aan de krappe kant. De kleuren en de dromerige setting vind ik echt prachtig, echt op zijn Julia's
@ Gotchas bedankt voor de tip.... heb er helaas geen meer met wat meer ruimte onderin... @ Met Jo op stap zou wel willen ,maar net wat te ver voor mijn fietsje.....
Julia-V schreef: @ Met Jo op stap zou wel willen ,maar net wat te ver voor mijn fietsje.....
En al die roddels dan...........
Misschien komt het er ooit van. Je bent in ieder geval van harte welkom, zoals eenieder hier, als je in de buurt bent........
Sfeer en DOF zijn uitstekend Julia. Vind alleen de inleiding tot je HO wat lang en leeg. Ligt mogelijk ook aan het feit dat het bloemhoofdje zich van je afwendt........
Erg mooi zeker door de beperkte scherpte. Ik heb wat zitten schuiven. De rechterkant vind ik wat druk tov van de rest. Rechts de takjes eraf en links iets meer dan rechts. Is dat misschien wat?
Zal het toch nog eens over gaan doen en dan hopelijk met een fraaie paddo @Pyrrhulla dank voor de tip maar ik laat hem zo, wat de uitsnede betreft ,daar kan ik mij wel in vinden...