ik vind het een prachtige foto met mooie sprekende details zoals horloge, hoofddoek en vooral stralende blik. even de lichte overgang bij de heg wat donkerder maken en het valt niet meer op.
heg lijkt me niet zo'n probleem beetje klonen beetje blur er over en klaar. een pikje op haar hand weg. heb ik hem nog een beetje gecropt maar is niet echt nodig. even snel gedaan nog geen twee minuten. mooie foto.
inderdaad mooier met deze heg, het vlekje op de hand lijkt mij lichaamseigen, dus mag van mij blijven.Als je dan toch aan de slag gaat zou ik proberen de binnenkant van de andere hand iets van kleur te verzachten. gr.
@Wim te zien dat het makkelijk verholpen kan worden, bij mij gaat het meestal fout. Croppen zou ik in deze niet doen daar je nu kan zien dat het haar rugzak is die ze vast houdt.
Hele leuke en mooie plaat! De heg kan je vervagen zoals Wim al voordeed. Pas wel op dat je niet te dicht bij het hoofd komt want dan vervaagd ook het sjaaltje zoals je in het voorbeeld ziet. Maar daar zijn voorbeelden natuurlijk voor bedoeld.