Ondanks dat ze zijn opgesloten en niet lekker in het wild kunnen slingeren, denk ik dat ze het toch wel ergens goed hebben... elke dag een bordje eten en een warme en droge slaapplek Maar eerlijk is eerlijk dat kan niet tegen het wild op
Door deze uitsnede breng je ons mee "de krappe kooi" in, dus dat is goed. Bij nr 1 loopt het hekwerk mooi parallel met het kader van de foto, bij nr 2 niet waardoor daar een deel van mijn aandacht naar toe gaat
Beste is inderdaad het wild, maar ik ben bang dat de natuur niet meer zonder dierentuinen kan... Veel dierentuinen hebben fokprogrammas welke al menig soort heeft gered.
Maar ik snap wat je bedoelt, al denk ik dat ze het in europese dierentuinen vaak nog niet zo slecht hebben.
Vooral foto 1 vind ik erg pakkend. In de tweede snijdt de tralie door het oog en ook de onscherpte van de tralies vind ik minder. Ik hou niet van dierentuinen (ik heb al moeite met katten op drie hoog en honden aan een lijn) en de eerste foto illustreert mijn weerstand op 'mooie' wijze.