Tsja, zeer aparte sport die hier normaal volgens mij niet voorbij komt. Positie is volgens mij de allesbepalende factor bij deze foto's. Vanaf de 10 meter heb je met het water een heel fijne rustige achtergrond. Nadeel is dat je de dieptewerking kwijt bent. Vanaf het standpunt van de andere foto heb je meer dieptewerking maar trekt het drukke plafond erg veel aandacht. Niet gehinderd door enige locatie-kennis zou ik je adviseren nog meer met de keuze van het standpunt te experimenteren.
Aparte platen die ik zeker niet gemaakt zou hebben omdat ik op een vloetje al staat te bibberen. Daarvoor alleen al respect. Kleuren vind ik wat aan de gele kant, poses zijn wat aan de saaie kant. Klopt wel dat je het vervelende plafond kwijt bent op deze manier.
@ Henry Van foto 2 is de kleur idd niet mooi, weet niet wat ik heb zitten prutsen. @ Erik Thx. Ik lig dan echt te bibberen hoor, je moet over de toren hangen om in de zoeker te kijken. @ Jans Pierre Ik zal er wat meer gaan plaatsen ;-) @ Frans Thx, zal proberen de volgende reeks minder saai te maken ;-) @ Arno1 Ik zal wat meer gaan plaatsen, ben wel afhankelijk van de training vandaar alleen deze foto’s. @ Fotosmurf Saai heb ik al eerder gelezen, ik denk dat het komt omdat je geen diepte ziet.
Ik wil op foto’s die ik plaats geen andere kinderen in badkleding in beeld. En tijdens een training zijn er diverse groepen in het bad actief. De keuze is daardoor ook behoorlijk beperkt. Maar ik moet er gewoon meer gaan plaatsen……….. Ik hoop dat jullie dan vooruitgang gaan zien ;-)