Een faun is een mythologisch wezen die worden afgebeeld met hoorns en bokkenpoten. Het was een god uit de Romeinse sagenleer. Later werd hij vaak als bosgod voorgesteld.
Deze faun heeft de achterpoten van een geit en het bovenlichaam van een mens.
Fijn sfeertje, maar de faun gaat nu iets teveel op in de omgeving. Een randlichtje van achter had denk ik de faun mooi los kunnen maken zonder dat dit teveel ten koste gaat van de sfeer.
Gaaf!! Je kunt hem nog net iets echter maken door de hoofdpersoon in lichtval aan te passen aan de omgeving waar ze in staat. Nu lijkt ze erin geplakt. Dat bospad is echt onwijs mooi!
Thanx allemaal. Ik wilde het huist heel erg donker hebben. De faun is nog net te onderscheiden van de rest. Net een lichte glans op haar hoeven. Natuurlijk het is de grens maar dat maakt het sfeertje.
kleuren van de insert mooi gematched met de omgeving.
alleen moet iets de "faun" net iets meer aandacht geven. wellicht idd misschien wel een randje tegenlicht. en iets wat oplichten van het pad waar deze op staat.
maar aan de ander kant moet het er niet te dik boven op liggen.
oftewel een kleine dosis "fingerspitzen gefull" toevoegen en de plaat gaat van goed naar hellemaal top.
Heel mooie sfeer. Dat rode haar komt er nog prachtig in uit. Voor mij heel geslaagd al zou er een ietsepietsie meer licht achter haar mogen vallen van mij
Goede creatie hoor! Je hebt de twee foto's mooie in elkaar gezet. Lekkere duistere sfeer ook, komt op mijn scherm prima over. Alles heeft precies genoeg details en licht