Roosje staat er centraal op. Beetje weinig ruimte bovenin, vergeleken met de ruimte onderin. Dit maak dat het plaatje er ietsje onevenwichtig uit ziet. De kleur van de roos weet ik niet, maar ik krijg bij het zien van deze kleur toch de indruk dat ze wel ietsje frisser kan. Misschien nog even met de levels spelen.
De blaadjes in de achtergrond zou ik proberen te verwijderen. Maakt het beeld rustiger.
zo maar een roosje
- jans pierre
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- jans pierre
- Lid

- Geslacht: Man
het moet een witte roos voorstellen
de witbelans staat op kunst licht
en de onder kant is een zwart papier
groetjes pierre
de witbelans staat op kunst licht
en de onder kant is een zwart papier
groetjes pierre
-
suzanne24
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
De compo. is ogal saai zo centraal. Bovendien is er aan de bovenkant erg weinig ruimte. Je ziet inderdaad dat de roos ligt op een stuk zwart karton, hierdoor zie je een soort scheidingslijn door het beeld lopen en daarachter allemaal blaadjes, dat ziet er wat slordig uit.
Ook de witbalans is niet goed, de roos heeft een hele vreemde kleur (gelig).
Ook zit er niet heel veel verschil in de serie van 3, ik denk dat een plaatje genoeg was geweest:)
Maar blijf zeker lekker oefenen want dit kan een heel dankbaar onderwerp zijn. Speel dus met belichtingen, witbalans, compo., scherptediepte enz.
Ook de witbalans is niet goed, de roos heeft een hele vreemde kleur (gelig).
Ook zit er niet heel veel verschil in de serie van 3, ik denk dat een plaatje genoeg was geweest:)
Maar blijf zeker lekker oefenen want dit kan een heel dankbaar onderwerp zijn. Speel dus met belichtingen, witbalans, compo., scherptediepte enz.
- Gotchas
- Lid

- Contacteer:
Idd een té centrale plaatsing van de roos, waardoor de kijker niet echt word verleid om lang te blijven kijken. Verder is die achtergrond wat rommelig, het idee van zwart karton is prima maar dat voor de gehele achtergrond. Verder kan de foto ook nog wel wat verscherping gebruiken, kleur vind ik opzich niet naar ondanks de foute witbalans instelling 

en wat voor een mooie doortekening en zachte kleuren!
- Tony
- Lid

- Contacteer:
ik denk ook dat 1 opname voldoende was, weinig verschil in de opname's die ook wat scherper mogen zijn, de comp. is ook wat saai door de centrale plaatsing,de kleuren vind ik wel mooi