Bruin in het zwart

Behalve vogels en insecten
Plaats reactie
Mywishmax
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw

Bruin in het zwart

Bericht Geplaatst:

Al een tijdje geleden gemaakt, maar nooit feedback gevraagd. Ik zie er iets aan wat me niet bevalt, maar kan niet helemaal uitleggen wat... Ruis, onscherp, net geen lekkere kleuren? Niet tevreden dus, maar daar kan ik van leren. ;)

1.
Afbeelding
Meksjoef
Lid
Lid
Geslacht: Man

Bruin in het zwart

Bericht Geplaatst:

Misschiennnnnn, de zon op het paard en dan die totaal zwarte achtergrond waardoor je het gevoel krijgt dat er iets niet klopt?! De kleur van het paard wordt dan ook duidelijker en/of je die nog wat moet opkrikken.
Bovendien vind ik het niet mooi als de schuimklodders groen zijn, zou ik even verwijderen voor de foto. Ook heb ik het idee dat het bit iets te hoog hangt waardoor het paard wat opgetrokken mondhoeken heeft.
Mywishmax
Lid
Lid

Re:

Bericht Geplaatst:

Meksjoef schreef:Misschiennnnnn, de zon op het paard en dan die totaal zwarte achtergrond waardoor je het gevoel krijgt dat er iets niet klopt?! De kleur van het paard wordt dan ook duidelijker en/of je die nog wat moet opkrikken.
Bovendien vind ik het niet mooi als de schuimklodders groen zijn, zou ik even verwijderen voor de foto. Ook heb ik het idee dat het bit iets te hoog hangt waardoor het paard wat opgetrokken mondhoeken heeft.

De zwarte achtergrond was juist de bedoeling haha, maar ik snap wat je bedoelt. Vooral omdat de manen op dat moment grijzig/bruinig waren en het geheel wat flets is. Ik heb ook een versie waar die wat opgekrikt is, maar daar is hij weer té. Hier is de vachtkleur iets te gelig, op de andere net weer te rood. De schuimklodders heb je helemaal gelijk in, maar ik ben niet handig genoeg om die te verwijderen, jammer genoeg. Volgende keer houd ik er een handdoek bij. :P

Bit hangt goed, lager ligt hij niet goed in de mond (ja, ellende geweest met iets vinden, is mijn eigen paard die natuurlijk weer precies tussen alle maten invalt) Alleen zijn die rimpels idd niet fraai, zou net iets minder moeten voor de foto.
herrias
Lid
Lid

Re: Bruin in het zwart

Bericht Geplaatst:

de oren staan in ieder geval mooi rechtop en dezelfde kant uit. manen even kammen? moeilijk dier om goed op foto te krijgen vind ik zelf
Frans
Lid
Lid

Bruin in het zwart

Bericht Geplaatst:

Meksjoef heeft de minpunten goed veroord.

Zwarte achtergrond is mooier als paard zelf minder fel belicht wordt.
Vraag me trouwens af welke lichtbron(nen) je gebruikt hebt. Vooral ook waar het licht vandaan kwam.

Wat is de kleur van het halster in het echt. Denk zwart maar lijkt hier wat blauwachtig zwart.
jan62
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Ga mee met Meksjoef :)
Gr jan
Henry
Lid
Lid

Bruin in het zwart

Bericht Geplaatst:

Ik ben het met Meksjoef eens met de aanvulling dat ik de scherptediepte net iets te krap vind.
Ron62
Moderator

Bericht Geplaatst:

Ook ik ga met Meksjoef mee en vind het overbelichte op de neus ook wat storend.

Scherpte ziet er goed uit, al had het voorste stukje van z'n neus eigenlijk ook binnen de scherpte diepte mogen vallen. :)
Paula Loonen
Lid
Lid
Contacteer:

Bruin in het zwart

Bericht Geplaatst:

Tsja, hier nog een die Meksjoef volgt :)
Plaats reactie

Terug naar “Dieren”