De foto geeft goed weer wat afgebeeld moet worden, de belichting, kleur, contrast , scherpte zijn in orde. De hand linksonder is voor mij geen beeldelement wat nodig is. Samenvattend een mooie, technisch goede foto.
hand links met zijn muziek apparaat vind ik te krap in beeld. Ook de arm rechts komt uit het niets de foto in. Zou niet mijn keuze zijn geweest. Verder nette foto frans.
Mooie plaat Frans! Leuk foto's van jouw hand te zien! Ik vind het geen spannende maar wel mooie foto. De sjaal doet het goed. De ketting zou ik afgedaan hebben. De kleur van de sjaal en het shirt vind ik de jpeg beter uitkomen als geheel met de jongen zoals de eerste foto is. Het geeft iets pit aan het geheel. Mooi haar en slanke vingers. Dat heb je ook mooi in beeld gebracht. De ipod of Sony is wat klein maar onmiskenbaar. Netjes uitgelicht!
Wel vind ik die hand wat te krap, reepje meer had ik dan mooier gevonden, ketting volg ik in, maar zal wel onlosmakelijk met Robin verbonden zijn, verder een prima plaat
qua inhoud pose. idd of wel de hele telefoon of geen telefoon ik snap de opmerking over de hand bij de linker schelp. maar zou echt niet weten hoe je dit op een nette natuurlijke uitziende manier op zou moeten lossen driehoekje borst met sieraad vraagt een beetje om aandacht.
Technisch sterk...belichting knap.....ik snap wel de bedoeling van die I-phone of dergelijke te laten zien en niet te laten zien, zou anders raar zijn natuurlijk.....van "waar kijkt die nu naar???" meningen verschillen daarin natuurlijk...van mij mocht die er volledig opstaan...
Ik geloof dat ik de I-phone er ook had opgezet. Het maakt mijn inziens het beeld completer. Het komt als totaalbeeld iets te krap over. Sjaal in de tweede opname is frisser. Mss kun je dit nog hetzelfde krijgen in de update?
De iPhone mag er zeker bij...al is het iets krap...
Maar wat mij direct opviel, is dat door de pose/sjaal/belichting/plooien, je model net wat borsten heeft als een vrouw, zelfs dat hij een BH aan heeft...
Sorry hé Frans, maar eens je dit gemerkt hebt, zie je echt een paar boobs
Dank jullie wel voor de reacties. iPhone is bewust beperkt in beeld gebracht met het idee less is more. Volledig in beeld heb ik ook. Vond persoonlijk de shawl wat te blauw en te licht. Is misschien ook het nadeel van originele jpeg er bij zetten. En de boobs zitten in jouw hoofd Daniël. Ga jullie niet meer vermoeien met updates maar neem jullie tips zeker ter harte.