Update:

Laatste update

en de compositie ook. Door de bewerking kan ik lastig de scherpte beoordelen. Ik vind hem wel wat bleekjes overkomen.
Sorry, dat klonk wel heel cru.
Nee hoor! Ik vind de foto super leuk! Maar de bewerking alleen niet. Echt zonde van de foto. Misschien als je hem subtieler toepast, dat ie wel mooi is.

Nuelle schreef::D
Een zwarte hond heeft ook een gezicht, alleen minder sprekend vaak. Dat is ook lastig. Misschien een tip voor als je een bewerking toepast. Gebruik geen standaard over de hele foto action of zoiets. Dat heb je geen enkele invloed op wat je wilt. Nu is de hele foto standaard bewerkt lijkt het. Dat moet je eigenlijk nooit willen want geen kleur is hetzelfde in de foto toch? Dus waarom 1 kleur toevoegen over alles. Snap je?
Maar beide expres een matte bewerking. Nu de hond er wat meer uit laten komen en minder eh fel 

Nuelle schreef:Veel mooier!!!!
Blijft dat ik de bewerking niet zo vind maar dat kan smaak zijn. ;-) Ik vind roze gras niet zo mooi. Maar als jij het wel mooi vindt dan is ie helemaal goed. Hondje komt veel beter uit!
Zie je zelf ook dat de hond ook blauw en roze is geworden? ;-) Zijn ene oog is zelfs roze en de andere blauw.