Voor de serie van Zilver die eigenlijk meer grijs uitpakte hebben we een serie goud gemaakt. De setting hier is het zelfde als bij Zilvergrijs. Bij goud past de setting m.i. veel beter.
Niet alle foto's toch Jack? Het is wel mijn plan om nieuwe of andere foto's te plaatsen als elders. Malu ook bedankt voor de reactie. f4 is volgens mij niet overbelicht maar is wel in de verlichting veel vlakker. als de bovenste 3. De belichting loopt van 1 naar 4 steeds een stapje lichter. Het scherpte punt bij f2 zou wellicht op de rozen kunnen zitten kan het zelf ook moeilijk zien.
Deze serie spreekt mij wat meer aan dan de grijs/zilver. Concept vind ik een goed idee. Foto 2 vind ik qua belichting het fijnst kijken; dat mis ik een beetje in foto 1 Van foto 4 vind ik het jammer dat ie wat lichter is dan de rest; pose vind ik het best van alle vier....
Op zichzelf een prima serie. Belichting zou wat aandacht mogen hebben. Vind het persoonlijk vooral jammer dat het 'goud' op het lichaam wat vlekkerig overkomt.
Bedankt Sep. De belichting kan inderdaad beter. Het goud is vlekkerig aangebracht of bedoel je wat anders? Maar ik zie de reactie als een compliment. Ik heb (volgens mij mij ook elders) werk van jouw gezien gewoon amasing. Mijn werk komt niet eens in de buurt. Momentum60 ook bedankt voor de reactie ik vind het ook beter als de zilvergrijs serie. Wat ik wel leuk vind is het verschil te zien tussen de twee. Zo zie je dat een setting niet geschikt is voor alle soorten shoots.
Ik vind het jammer dat je haar gezicht, haar huid tussen haar hals en borsten en haar handen en armen niet in het goud heb meegesminkt Effect gaat nu een beetje verloren, foto's zijn het jammer genoeg "net niet".
Leuk concept en mooi model. Het goud dat niet egaal is aangebracht viel me ook direct op. Pose op 3 en 4 vind ik erg mooi. Iets meer op de belichting letten en het zijn prachtige foto's!