Heb hem 7 weken moeten missen op het veld, dat scheelt toch weer aardig wat foto's. Vorige week weer begonnen en deze week voor de tweede keer zonder pijn, dat is een goed teken. Helaas geen echte actie platen maar wel mooie foto's, of niet natuurlijk.
Jullie mogen het zeggen, ik kijk met een andere bril.
Allemaal haarscherp en helder weer Ik hoop dat bij de 1e de bal naast is gegaan Mss j minder aktie deze keer, maar wel weer mooie gezichtsuitdrukkingen
Ik sluit me bij Frans aan De laatste ook voor mij. Bij nr 3 had je er van mij wat minder grasmat er op hoeven te zetten. Met nrs 3 en 4 heb je voor mij de mooiste acties gevangen.
@Frans Had last van zijn onderrug en mocht een maand niet sporten alleen Fysio. Zijn onderste wervel bewoog niet lekker mee. Na 4 weken in een oefenwedstrijd weer last, weer drie weken aan de kant en fysio. Vorige week weer begonnen en nu al twee wedstrijden pijnvrij. Laten we hopen dat het leed geleden is.
Ik vind natuurlijk alles mooi waar hij op staat maar nr 3 is mijn favoriet uit deze serie. En er zou nog een stukje gras af kunnen, je hebt gelijk Henry.