Deze soort fotografie viel mij erg tegen... Lastig zeg

Vaker oefenen ga ik zeker doen en dat moet goed komen in Almere
Zeer behoorlijke verlichting voor een sporthal 
Henry schreef:Topsporthal in Almere, die mooie hal
Ik zag al heel veel auto's op de parkeerplaats staan en vroeg me al af wat er te beleven viel.
.
Bij het handbal zijn er mogelijkheden, want je mag blijkbaar langs het veld lopen
Ik durfde deze keer niet zomaar langs het veld te lopen (daardoor een vrij hoog standpunt). Maar volgens mijn broertje (nummer 11) zou dat geen probleem zijn.Henry schreef:De kleuren van de eerste tonen ietsje gelig. .
ArtenCo schreef:Voor de 1e keer helemaal niet gek toch! Opname 1 is inderdaad een beetje gelig. Mss kun je dit nog corrigeren.
Blijkbaar teveel lopen vergelijken, waardoor ik het niet meer zag
Ik zal het nog eens proberen 
Fotosmurf schreef:Heb natuurlijk alleen maar verstand van voetbal maar in een 1 heb je denk een mooi moment te pakken.
Zou mooier zijn als je iets meer zou hebben zodat de handen van die witte speler er ook op staan.
Maar ik ben het met je eens 

Meksjoef schreef:Moet je wel goed in de gaten houden he...

Henry schreef:Ik heb even op het internet nog even gezocht naar sportfoto's van handbal en mijn conclusie is dat veel foto's worden genomen vanaf de positie waar jij ook hebt gestaan.
Maarja dat weet ik dan voor de volgende keer 
Henry schreef:Jij hebt echter de foto's gemaakt met een brandpuntsafstand van rond de 100mm, maar je zou ook nog meer kunnen inzoomen. Hierdoor komen minder spelers in de foto, maar krijg je wel meer focus..
Althans daar had ik last van hehe 

Hij loopt daar dan toch al de hele dag rond 
bedankt voor de tips, ik ga ze onthouden