1

2

3

4

5

6

Graag zoveel mogelijk feedback, tips en opmerkingen zodat ik binnen 2 jaar nog betere foto's kan nemen voor de communie van mijn dochtertje
Gr. NikonP90

De rest : de tanden bij clonen want zo gaat die jongen altijd aan die tijd herdacht worden dat hij zijn tanden kwijt was

AJL schreef:F1 : dat donker ding aan de voet weg doen
De rest : de tanden bij clonen want zo gaat die jongen altijd aan die tijd herdacht worden dat hij zijn tanden kwijt was

AJL schreef:F1 : dat donker ding aan de voet weg doen

Frans schreef:Ben benieuwd waarom je deze omgeving hebt gekozen.
Je zoon staat er leuk op. Volg ArtenCo en Daniël verders.
Denk dat de opmerking van AJL over de tanden een grapje is. Maar zeker weten doe ik dat niet.
Zou zijn advies in ieder geval niet opvolgen. Kinderen wisselen nu eenmaal.

AJL schreef:Ik meende dat echt en ik sta er nog achter, ik zou de tanden bij kopieren zodat hij niet meer zo'n gebit had; ik vind dat gebit niet mooi met 2 ontbrekende tanden vooraan en dat met een communiefoto; ik verstopte vroeger ook mijn beugel die ik moest dragen om mijn tanden te corrigeren; maar ja, de tijden zijn waarschijnlijk veranderd; nu is dat koel
Als mijn mening niet gedeeld wordt dan is dat zo, dan dring ik mijn mening niet op, daarom zette ik in mijn antwoord : een pint bier