ik heb weinig meer toe te voegen aan de reactie van Malu. De afgesneden oortjes op foto 1 en de afgesneden pootjes bij foto 2 doen de foto's ook geen goed.. Dan kun je beter kiezen voor een flinke crop.
Jazeker, dit is een konijn Je kunt de foto's verbeteren door bijvoorbeeld meer aandacht te schenken aan de achtergrond. Deze oogt nu wat druk / onrustig door het muurtje c.q. de combinatie van het muurtje met de bosjes. Een egale achtergrond is vaak mooier & rustiger. In de eerste ontbreken ook de topjes van zijn oortjes. Bij het afdrukken dus even goed opletten.
Ales is al gezegd, gewoon veel oefenen en wat verschillende composities uit proberen. Je bent trouwens wel mooi op ooghoogte met het konijn gaan zitten (denk ik).
iets meer aandacht besteden aan compo en achtergrond, zo voorkom je dat het kiekjes worden..megapixels maakt niets uit, het ligt meestal niet aan het gebruikte materiaal.. Ik heb met mijn 10.2 megapixel dslr (en er zijn nog VEEEEL betere met meer MP) ook complete mislukkingen gefabriceerd!!