Voor 2 weken terug een opdracht gekregen om onderstaande kinderen te fotograferen. Formaten en ZW is op hun verzoek. Ik zelf ben meer voor kleur. Maarja klant is koning. Kan ik nog iets toevoegen? Of veranderen? Zien jullie iets wat ik niet zie?
1 2 3 4 5
De vierkanten komen in een lijst (23x23 cm) naast elkaar. De rechthoeken (24x50 cm) komen ook naast elkaar maar dan aan de ander kant van de kamer.
Laatst gewijzigd door DandA op 28 mar 2009 07:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Mooie serie, waarbij de belichting van foto 1 afwijkt van de anderen in deze serie De belichting van de foto's 2 en 3 is iets feller en misschien ietsje te licht.
Bedankt voor de leuke reacties.. Iets verschillen in belichting is inderdaad wel aanwezig ik heb wel geprobeerd de achtergronden gelijk te maken (voor de vierkante en ook voor de rechthoeken) Het verschil in hoeveelheid licht bij 2 en 3 valt me nu ook op kijken of ik daar nog wat aan kan doen. (ook in f3 zelf) Thanx again.
Leuke serie en mooie zw omzetting. Ik vind juist de lichtere foto's mooier. Komt wat frisser over. Foto 2 zou ik nog een stukje van de linkerkant afhalen.