Ik twijfel een beetje over deze foto. Vind het een mooie foto (het water zo, de jurk die nog wat op het water ligt, en haar blik) alleen heb ik de foto iets van onderen genomen... Weet niet of dat nou zo'n slimme keuze was. Ze was zo mooi zwanger, en nog zo slank dat ik het wel aandurfde om de foto wat van onderen te nemen... Heb ook foto's uit deze serie waar ik de foto recht heb genomen maar toch sprak deze mij het meeste aan. Ben benieuwd wat jullie vinden!
Update: Hele andere foto geworden...
Laatst gewijzigd door Ήυs op 22 jul 2015 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Als bij een model de blik naar het model moet gaan, moet je ook best opletten dat er geen andere "blikvangers" zijn in het beeld Vanonder uit fotograferen mag zeker Verder is ie mooi
Probeer eens boven een deftig stuk eraf te snijden, zodat de horizon lijn in het midden komt te staan, dit is leuk tegen de regeltjes in, maar maakt de foto volgens mij een heel stuk sterker, en leid de aandacht naar je mooi model
Wel een slimme suggestie van Daniel. Maakt er een sterke opname van.
Desondanks stoor ik me wel een beetje aan het paaltje achter haar. Leunt ze er nu tegen of niet? En dat is nodeloze aandacht voor een paaltje bij een verder mooie plaat.
Paaltje volgende keer op letten, da's zonde, hier was vermoedelijk de keuze om het paaltje achter je model te laten verdwijnen de betere keuze geweest, verder een heerlijke setting, goed gedaan
Voor mij is spiegelen wél beter, maar dan wel weer een randje boven het hoofd erbij
Ik vind het idee heel leuk, maar hij is het net niet helemaal. Ik vind vooral de bewerking net wat té, haar gezicht lijkt ook behoorlijk opgelicht? Daarbij heeft ze ook een best wel gespannen gezicht wat de foto wat vinden spontaan maakt.
De update is wel een stuk beter en de steen en het paaltje storen mij dan weer niet echt.