Heb het onderste uit de kan gehaald ivm de highlights......meer kreeg ik niet.....inderdaad jammer.....toch geplaatst vanwege de inhoudelijkheid...... En bedankt van je reactie hé
poezemienie schreef:Heb het onderste uit de kan gehaald ivm de highlights......meer kreeg ik niet.....inderdaad jammer.....toch geplaatst vanwege de inhoudelijkheid...... En bedankt van je reactie hé
Misschien wil deze jonge dame op een mooie bewolkte dag nog een keer voor je op het bankje zitten
Ik vind het een mislukte opname, sorry... Ondanks misschien moeilijke lichtomstandigheden lijken die compleet uitgebeten stukken waar zelfs de kleurinformatie uit verloren is geraakt niet nodig. Ben hierdoor wel benieuwd naar het originele, onbewerkte beeld.
Technisch gezien is de opname ivm hooglichten mislukt daar heb je volkomen gelijk heb dit trouwens ook vermeld in men openingstopic......had hem hier geplaatst voor meer de inhoudelijkheid van de opname.... Originele heb ik niet meer ......grote kuis gehouden en al een tijdje geplaatst ......toch bedankt van reactie.