Grappige serie. Het weer was wat triest en dat zie je helaas nu eenmaal terug in de foto's. De tweede heeft wel goed licht en vind ik daarom de mooiste
Probeer de foto's ook eens in RAW te maken. Dan kan je in elk geval ook de witbalans optimaliseren. Verder is de kwaliteit dan een stuk voller. Foto 1 vind ik wel wat hebben. Laag standpunt en die koeien, stieren op de achtergrond. Alleen mag er een heel stuk lucht af.
Foto 1 n 3 missen wat scherpte Foto 2 heeft wel een hele aparte compositie zo met dat hek erbij, vind alleen die onscherpe sprieten wat storend. De laatste zit een btje krap in het kadertje...
ik vind nummer 1 qua standpunt het beste, maar dan mag er nog wel een heel stuk lucht af. Bij de 2de foto wordt mijn aandacht telkens naar het hek getrokken. Bij foto 3 mis ik een hoop scherpte en daarbij vind ik de kleuren niet echt mooi. Foto 4 had ik mooier gevonden wanneer deze een stuk meer ruimte had gekregen.
Gezien de eerste foto viel het triese weer wel mee, of trok het daarna dicht. Ik denk dat je de foto hier iets overbelicht heb en dat komt dan tot uiting in de achtergrond, je kunt dit met een raw bestand makkelijk verbeteren, daar kun je namelijk instellen wel deel van je foto je wilt bewerken, en met raw kun je achteraf ook nog wat over en of onderbelichten.