Vind ze alledrie erg mooi, Niet te hard licht en mooi scherp. rood loopt niet door in elkaar en de compo's boeien me ook wel. Maar de derde vind ik toch wel de mooiste, jammer dat er geen druppeltjes opzitten, want dan was hij echt helemaal af geweest. Hele mooie foto's
bedankt voor jullie positieve en heldere reacties. Ik vond zelf de lichtinval bij de derde (zonder druppels) het mooist, maar de druppels voegen voor mij bij de andere foto's iets extra's toe. Leuk om te zien dat de meningen hierover toch ook verdeeld lijken te zijn.
@ Frans, waarom vind je dat? Vanwege het kapotte stukje onderaan? Of heb je het idee dat er iets mis is met de kleur? Ik heb de roos gisteren net gekocht bij een bloemenzaak, dus daar kan het niet aan liggen. Behalve die kleine puntjes (zie net dat het er twee zijn), zie ik er niets aan.
De kleur is goed hoor. Maar je geeft het zelf al aan. De gekrulde bloemblaadjes vind ik ook niet zo mooi. Net gekocht is denk ik geen garantie voor versheid toch?
@ Frans, nee dat is ook weer waar Ik moet wel toegeven dat ook een bloem voor mij persoonlijk niet perfect hoeft te zijn, maar ook daarover heeft iedereen natuurlijk een eigen mening