Bedankt van reacties en feedback......verscherping is wel moeilijk om er een grens aan te zetten,bij deze had ik ook wel m'n twijfels en is hier dan ook bevestigd ......dus daarbij deze update ivm verscherpingsprobleem.....heb hem ook nog ietsje lichter gemaakt voor de donkere delen wat meer detail te geven .....
Inderdaad.......wat het ook zou kunnen zijn.......de ogen heb ik lichtjes opgelicht,misschien in combinatie van iets teveel verscherping dat het "to heavy" was.....
Beestje komt goed los van de achtergrond en kleuren en scherpte zien er ook goed uit.
Ik mis alleen wat detail in sommige witte delen, het lijkt net alsof die teveel ontruist zijn? En de zwarte delen zijn rond de ogen en aan de voorkant van de neus te donker, zie daar ook niet veel detail meer in.
Sandra.......inderdaad wat getemperd in verscherping komt hem wel ten goede .....Martin en Ron ook jullie bedankt van reactie....... @Ron .......inderdaad wat ontruist......maar de witte delen waren in het Raw-bestand ook wel weinig van detail......