Leuke foto Komt op mij een beetje te donker over (want ik krijg het low-key gevoel hier niet bij). Scherpte is goed. Belichting van achteren heeft je een beetje vreemd rechteroor opgeleverd
Super blik. Fraaie compositie. Mooie doortekening in de donkere delen van de jas.Hoed loopt mooi weg in de achtergrond. Licht effect op rand hoed is mooi. Randjes bij de oren zou ik burnen.
Mis eigenlijk alleen nog een dikke sigaar en wat rook. Lekker mafia portret van jezelf gemaakt. Misschien ietsjes oplichten en dan is hij voor mij helemaal goed
Als dit je opzet was dais hij goed gelukt. Voor mij is hij iets te grijs, had liever iets meer contrast gezien. Er loopt wel een lichtere lijn door de achtergrond. An de rechterkant, iets lager dan oog hoogte, zou ik voor het mooie even wegwerken.
Als het je bedoeling is, is hij gelukt. Ik vind 'm onplezierig om naar te kijken omdat hij zo donker is. Daar komt ook nog bij dat er een lichtere streep in de achtergrond zit, maar dat is zo weg, natuurlijk... Scherpte is oké.