Ik hoop dat deze foto's moge smaken en ik ben weer benieuwd hoe deze over komen.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

Ahum schreef:Tja,..... gelukkig is het een milde beoordeling voor mensen die wat langer op het forum zitten althans zo komt het bij mij over.![]()
.........
Het verwonder mij dan ook niet dat je de overbelichting op foto 3,6,8 weet om te buigen naar een "leuke bijdragen in de sfeer" knap gevonden.![]()

Ahum schreef:Missschien valt dit dan onder ""onderbouwing"![]()
Frans schreef:Ahum schreef:Tja,..... gelukkig is het een milde beoordeling voor mensen die wat langer op het forum zitten althans zo komt het bij mij over.![]()
.........
Het verwonder mij dan ook niet dat je de overbelichting op foto 3,6,8 weet om te buigen naar een "leuke bijdragen in de sfeer" knap gevonden.![]()
Lijkt me typisch het bericht van een TROL.
Als ik hier niet mag zeggen wat ik denk, dan wil ik wel weer weggaan, zeg het maar. Ik hoop dat de moderator tegen zo uitspraak stappen onderneemt.sugarman schreef:Ahum schreef:Missschien valt dit dan onder ""onderbouwing"![]()
Dit is een aardige onderbouwing maar niet helemaal af. Waarom laat je niet het totaal plaatje zien?
Laat deze bewerking eens zien met het gezicht, armen etc. ben ik benieuwd hoe dit gaat overkomen.
En misschien heb je zelf nog wat praktische voorbeelden die laten zien dat het ook anders kan in dit soort lichtomstandigheden.

Ahum schreef:sugarman schreef:Ahum schreef:Missschien valt dit dan onder ""onderbouwing"![]()
Dit is een aardige onderbouwing maar niet helemaal af. Waarom laat je niet het totaal plaatje zien?
Laat deze bewerking eens zien met het gezicht, armen etc. ben ik benieuwd hoe dit gaat overkomen.
En misschien heb je zelf nog wat praktische voorbeelden die laten zien dat het ook anders kan in dit soort lichtomstandigheden.
Gezien de opmerking van Frans, ga ik niet verder met met de reactie op je foto.
Frans schreef:Misschien ook wel goed nadat je 6 mensen voor je, waaronder niet de minsten, in dit topic geschoffeerd hebt en vervolgens/tegelijkertijd de suggestie wekt dat je eigenlijk veel kritiekpunten hebt maar die verder niet noemt.