Een tijdje gelden ben ik eens naar de drafbaan in Groningen geweest. Een erg leuke paardensport die ik in mijn jeugd zelf beoefend heb. Niks gewonnen....maar wel leuke foto's gescoort.
1.
2.
Update 2 (hooglichten aangepast)
3.
4.
5.
Laatst gewijzigd door Bianca op 12 okt 2015 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Leuke serie. Dit heb ik ook eens geprobeerd vast te leggen, wat echt nog niet mee valt. De eerste twee zou ik nog eens onder de loep nemen. Het terugbrengen van de hoge lichten levert je vast een verbetering op. De derde is op het randje, mooier was geweest als de gehele compositie iets meer ruimte had gehad. De laatste lijkt me iets te gelige, maar ik ben geen kleurenexpert.
Een leuke serie, waarbij mijn voorkeur uitgaat naar nrs 2 en 4. Nr 3 is links te krap gekaderd, achterkantjes van nr 5 vind ik minder mooi dan de voorkantjes van nr 4?Met eEn houding van het paard zoals in nr 1 ga je nooit winnen
AJL schreef:De kwaliteit van je foto's gaat sterk vooruit Volgens mij is het mooiste als minstens 1 "been" op de grond staat
Is wel typisch voor een draver met snelheid dat zweefmoment....ff in mijn map gekeken maar in de wedstrijd geen 1 foto met een voet op de grond....kan ze ook meteen weggegooid hebben, want als de voet op de grond komt zit het paard in een tussen gang en is vaak erg lelijk....maar blijft natuurlijk smaak