Netjes gedaan, maar in de compositie zit volgens mij iets niet lekker, maar ik weet niet precies wat. Wellicht komt het doordat de middelste wegkijkt. Wat me wel opvalt, is dat de middelste kleiner in de foto is gezet dan de linker en rechter.
Leuk idee. Wel jammer dat die schapenvacht wat abrupt eindigt. Ook komt het kereltje in de linkerversie mijns inziens te groot over en is de hoek waaronder is gefotografeerd 3x anders. De persoectief lijnen lopen niet naar hetzelfde punt wat je met name ziet als je de middelste vergelijkt met de rechtse. Maw ik denk dat je ze alle drie vanaf een andere hoogte hebt gefotografeerd.... het is natuurlijk niet eenvoudig....
Ja het klopt allemaal aan van geen kanten en is ook niet van te voren over nagedacht en dan krijg je dit soort vreemde standpunten. Maar opa en oma leek het wel leuk als ik zoiets ging maken en liefde maakt blind
Ik werk veel met kinderen waaronder kleutertjes en weet uit ervaring dat het allemaal niet evident is met kruipertjes. Ze zijn megasnel in bewegen en zijn snel afgeleid. De middenste vind ik het meest fotogeniek en zou ik dan ook als 1 afgewerkt hebben. Ook even meegeven dat de huidkleurtjes zeer mooi zijn met zachte contrasten. Jammer dat het schapenvelletje niet doorloopt.