Dankjewel voor de reacties!!
Toch even laten zien dat mijn fotomodel (tuthola ;-) )ook dingen doet die ZIJ heel leuk vindt! Vind ik zelf mooi om te zien. De twee kanten. Sport en fel versus zacht en schattig. Die dramatiek blijft. ;-)
@Paula: ga maar naar de Blokker!!
Met verkleinen en weer uploaden verlies ik altijd iets scherpte. Ik zie het ook maar ik vind hem goed scherp ogen. Hij is wel krap genomen. F/2.8, ingezoomd (70-200 lens) en dan echt zo dichtbij mogelijk. 1 flinke extra sprong en ze zit tegen me aan.
De baan is 323 meter lang en ze deed er 22.1 seconde over. Voor een hond die voor het eerst rent (de baan was nat en daardoor ook traag) op deze baan en sinds 5 jaar, is dit behoorlijk snel. Ik ben trots!
Eerst haar starten bij het begin en dan stukje terug naar de finish rennen, camera pakken, de tas slinger ik dan weg, dop eraf, camera aan, instelling snel checken, positie in nemen en dan is ze eigenlijk al bijna rond. De timing komt precies uit. ;-)
Dan snel haar opvangen, de riem en warmhoud dekje wordt dan gelukkig even aangegeven want die ligt dan nog bij de start. Het hondje uit laten lopen en dan tijdje rust tot de volgende ronde.