Vandaag weer eens langs het veld gezeten en deze keer was dat bij DHC D1 tegen Feyenoord D3. Foto2 bewust wat ruim gehouden omdat ik de toeschouwers in de achtegroond wilde behouden. Foto4 is een toetje, de oude meester van Feyenoord. De ouderen onder ons zullen hem zeker herkennen.
Weer een mooie serie met fraaie duels. De acties heb je mooi weten vast te leggen. Nr 3 vind ik heel fraai! Over het toetje: Jammer dat de oude Meester niet even in de camera keek.
Mooie actiemomenten, goed bevroren en met veel expressie op de gelaten. De laatste een toetje voor de liefhebber, maar kan mij als beeld het minste aanspreken
Fitolo, Peter en Will ook bedankt voor de complimenten.
Peter ik denk dat jij ijzeren Rinus Israel bedoelt en dat je dan kijkt naar de man rechts. Maar het gaat om de man links en dat is Ben Wijnstekers. Als ik het goed heb oud libero van Feyenoord in de jaren 70.
Nette actieserie weer Joop, ik ga ook voor de spetterende actie van de 3e.
Ik ben niet heel jong meer, maar die vent op de 4e foto zegt mij niks, ik ben denk van nog een generatie daarvoor.......Wim van Hanegem, Coen Moulijn, Henk Wery, Eddy Treytel, enz.