Mooie sfeer zetten de foto's neer. en toch vind ik bij de foto met de witte ondergrond wat minder geslaagd.. dit komt door de houding van Miriam. Je kan precies in haar kruis kijken waarbij het voor mij wat minder aantrekkelijk wordt.. Ik kan het moeilijk uitleggen maar ik denk dat haar slipje iets breder zou moeten zijn... (nooit verwacht dat ik dit zou zeggen) ...
Ja, voor mij is de update ook echt heel mooi. De houding met weerspiegeling komt hier ook zo fraai uit! De zwartwit vind ik ook heel goed. De contrasten komen heel fijn uit. Lekker die harde overgang van zwart naar wit!
Allemaal mooi. Maar die houding op 2 vind ik top. Mooi die armen, de rug. Super. De eerste is mooi gefotografeerd en heeft iets meer contrast. Maar de houding spreekt mij minder aan. Ik zie meer dat ze haar schoen aantrekt of goed doet dan dat ze met een oefening bezig is. En, ik zal wel preuts zijn, maar de inkijk, ook al zie je niets, hoef voor mij niet zo. De laatste vind ik ook heel mooi. Verrassend om in eens die zwarte voorgrond te zien. Doet het goed. Misschien kan je het licht in de linker en rechter onder hoek mooi rond houden.