Henry schreef:Mooi plaatje! Geen opmerkingen.
Wel een vraag: zijn deze foto's het resultaat van een cursus of ben je de portretfotografie met modellen ingeslagen?
Leuk dat je het vraagt Henry. Afgelopen winter heb ik een workshop gevolgd over studiobelichting. Door die cursus is er "iets" in mijn aangewakkerd. Nieuw terrein wat ik nog volledig moet ontdekken. En waar in ongelooflijk veel plezier in heb. Ik heb nu twee of drie shoot gedaan nadat ik de workshop heb gevolgd. Nu krijg ik een heel klein beetje het gevoel dat ik controle heb over het licht...Al heb ik nog heel wat te leren op dit vlak en hoop daarbij hulp te krijgen van onder andere goedwillende forumleden.
Weet je, ik ben zo'n type dat alles wel eens wil proberen, kijken of het bevalt. En dit vind ik gewoon een ontzettend leuke tak van de fotografie...
Helaas beschik ik niet zelf over een studio, maar kan ik gebruik maken van een studio bij een vriendin. Zij heeft niet zoveel modellen, die lever ik aan. Ik stap wel op iemand af om het te vragen. En dat lukt tot dus ver best aardig.