Staat er netjes scherp op Sandra.
Volg Joop wat betreft de kleur, maar vind zijn versie weer te blauw, dus iets er tussenin denk ik.
Ik vind trouwens de 1e het mooist hier, daar heb je een wat lager standpunt en zien we mooi het paadje dat wat meer diepte aan de foto geeft.
Actiefoto's inderdaad op AF-C, een snelle sluitertijd en ik wissel nog weleens wat betreft de AF-punten.
Met een wat groter onderwerp zoals een hond gebruik ik soms alleen het middelste punt, maar meest pak ik "zone", waarbij ie bij mijn camera de middelste 9 punten gebruikt.
Ook zit er op mijn camera de stand "AF-vergrendeling" en daar kan ik dan ook nog kiezen uit de verschillende AF-punten.
Meest gebruik ik dan "AF-vergrendeling: Zone" en schakelt ie dan automatisch over naar alle AF-punten en houdt dan hetgeen waar ik in eerste instantie op heb scherp gesteld vast.
Klinkt natuurlijk allemaal heel leuk en makkelijk, maar in de praktijk wil ie er toch nog weleens naast zitten.
Met m'n vorige A77 die al die standen nog niet had deed ik heel vaak met vliegende vogels alle AF-punten en ik heb het idee dat die dat nog beter deed dan m'n huidige A77II met al die verschillende keuzes erin.