Ellen Van Loy
-
kawaracer
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Frans schreef:Qua sportfoto knalt de inspanning er van af.
Mijn blik gaat steeds naar haar hals die er apart uitziet.
Ben serieus op haar website gaan kijken of ze een afwijking heeft in haar nek.
Ik denk dat het gewoon om erg hoge spiertonus op de nekspieren gaat, ze komt een heuveltje op gelopen/ gekropen. En je ziet de verbeten (in)spanning in heel haar gezicht, hals en nek. maar het was mij niet eerder opgevallen dat die er apart uit ziet.
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Precies, goed geplaatHans v Ee schreef:Dat is afzien!!!

- Greengrass
- Lid

Er is één enkel element wat deze foto authentiek maakt en dat is natuurlijk de ranzige bagger.
Daarmee staat alles, de uitdrukking van de wielrenner, de sfeer, het hele verhaal komt hierdoor tot leven.
Deze foto is voor mij het schoolvoorbeeld van het oude gegeven dat een enkel ingrediënt het hele recept maakt.
Gefeliciteerd met je TC.
Daarmee staat alles, de uitdrukking van de wielrenner, de sfeer, het hele verhaal komt hierdoor tot leven.
Deze foto is voor mij het schoolvoorbeeld van het oude gegeven dat een enkel ingrediënt het hele recept maakt.
Gefeliciteerd met je TC.

Laatst gewijzigd door Greengrass op 18 jan 2016 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Proficiat met je TC...... 

-
kawaracer
- Lid

- Contacteer:
Greengrass schreef:Er is één enkel element wat deze foto authentiek maakt en dat is natuurlijk de ranzige bagger.
Gefeliciteerd met je TC.
Dank u (iedereen trouwens)
Die modder van een net gebeurde val is idd een zege in dit beeld. Die plaatst, zoals je zegt, alles in zijn context. Zelf heb ik nog wat twijfel ivm de snijlijn onderaan maar ik wou de hoofden van het publiek achter haar uit het beeld houden en dan moest er in de knieën gesneden worden.
Ik ben weer blij met de TC

Prachtige foto