Hallo allemaal,ik wil heel graag feedback op deze foto. Ik hoop dat het nu wel gelukt is,ben echt een digibeet. Als ik op voorbeeld klik dan staat mijn foto erop....
Gelukkig ! Nu nog eentje plaatsen......het is een heel gepuzzel want de url pakt dubbel op een of andere manier. Wat vind je van de foto ? Was de exif vergeten: 1/1000 s f/8.0 iso 1000
Daar stonden de instellingen nog op.Was daarvoor in het bos en had daar de iso echt nodig. Maar was het dus vergeten om aan te passen. Gelukkig valt de schade qua ruis mee
Je isowaarde is veel te hoog.....het dynamisch bereik krijgt hierdoor een serieuze klap in het gezicht.....probeer je isowaarde te beperken door maximum naar iso 400 te gaan....kan je trouwens perfect instellen op je toestel.....je gaat zien dat je opnames meer gedetailleerder overkomen plus scherper zijn .....voor de rest prima opname en goed bezig....
Ik volg Erik in deze,ook zou ik de kleuren wat aanpassen, er zit nogal wat veel groen in het wit! Scherpte en detail zien er goed uit! neus is genoemd Gr jan