Het was weer op z'n "Ans": nog eens en nog eens en nog eens opnieuw. Zit deze kleur wel goed? Is dit niet te fel? Pfff, gelukkig twijfel ik niet over alles zo in het leven
Mooi, kleurrijk en actief van presentatie. Een topper als de boomstam niet uit het dier moest komen, een klein détail en nauwelijks merkbaar maar toch een opmerking.
Kleur zal ook wel een kwestie van smaak zijn, maar ik vind het niet zo mooi. Echt veel te rood Compositie met het lage standpunt vind ik echter wel heel mooi. Evenals de focus op de prachtige ogen
Volgens mij heeftie in zijn geheel teveel licht. Compositie en moment zijn onverwoestbaar!!!!! Misschien eerst wat donkerder maken met inachtneming van behoud vachtdoortekening en dan evt vermindering rood aanpassen.
Prachtige foto Ans! De bewerking vind ik iets minder. Ik ben wat subtieler van je gewend en dat spreekt mij ook het meest aan in je foto's en post processing. Wat ik bijv minder vind is dat zijn ogen dezelfde kleur hebben als de blaadjes voorin. Begrijp me niet verkeerd, het is een mooie foto! Maar teveel verzadiging in de kleuren vind ik persoonlijk minder fijn kijken. Hij wordt wat gewoner terwijl ik van jou juist je eigen stijl zoals ik hem nu ken zeer waardeer.
Proficiat Ans, de boom knap weggewerkt. Over de kleur bestaan er twijfels, ik weet dat er in sommige bossen nogal wat rood (bladeren) kan aanwezig zijn alsook een fleurige achtergrond en gelet op de kleur van de hond denk ik hier te maken te hebben met oprechte kleuren - alleen de fotograaf kan dit echt weten !
Ik heb ondertussen een andere bewerking geplaatst. Ik sta open voor jullie bemerkingen
Het is zo dat deze foto is genomen in de herfstperiode. De gele/oranje kleur in de achtergrond is min of meer zoals ze was. De herfstblaadjes uiteraard ook.
Ik heb de foto nu wat "natureller", milder bewerkt.