Twee leuke foto's De compo van de eerste vind ik erg leuk. Ik weet dat de avond zon ander licht geeft dan daglicht maar toch heb ik het gevoel dat deze iets te rood is.
Tweede oo een goede compo, hij loopt mooi de foto uit. De boom stoort mij niet heel erg, maar je zou een crop kunnen proberen waarbij je de stam van de boom kwijtraakt en dan ook een stukje van de andere kant halen om in balans te blijven.
Een leuk span heb je, je kan goed zien dat het broer en zus is.
Vind het ook wel iets meer dan een gewoon kiekje; over de fotos lijkt toch nagedacht te zijn. Mannetje loop in foto 2 mooi de foto uit met een weglopende weg ( ). Ventje mat van mij nog wel iets meer naar rechts en de boom links mag er wel af. Maar je ziet hem genieten !
Twee mooie foto's De eerste had een iets ruimere scherptediepte mogen hebben (iets meer scherptediepte naar voor). De tweede is zonder boom iets rustiger.
bedankt voor jullie reacties. Ondanks dat het mijn eigen kinderen zijn, probeer ik zo objectief mogelijk te kijken. Maar soms zie je daardoor nog wel dingen over het hoofd. Ik ga nog een beetje spelen met de voorgestelde crops van foto 2 en zal het hier ook nog even laten zien