Goede opmerking van Daniel. Dat "luikje" zit daar serieus in de weg. Eventueel wegclonen? Maar ik ga ook mee met Erik dat de reflectoren aandacht eisen. Dus het is eerder een kwestie van styling om de foto sterker te maken. Zelf zou ik ook wat tegenlicht van op zij laten komen.
Bedankt voor de kritische blikken en opmerkingen !
Ik heb het vierkantje proberen wegwerken en als update geplaatst. De reflectoren ga ik en kan ik waarschijnlijk niet wegwerken, dan kan ik even goed nog eens terug gaan en opnieuw proberen. Moet wel zeggen dat flitsen buitenshuis best leuk is
Je hebt dat lek goed gedicht Geert. Ze zoeken in Brussel nog iemand om de lekken in de tunnels te dichten ;-)
Update is goed. Maar zoals je zelf ziet kan dit beeld er nog sterker op worden als je naar de kleuren in de foto gaat kijken. Het oranje van de reflectoren steekt hier de ogen uit. Naargja, toch goed gedaan alweer. En ik lees dat je er veel fun aan hebt met dat flitsen buiten.
@Xafke: het is geen tunnel maar een brug opname is gemaakt onder een brug, Dennis bevind zich op stijl stuk van toch wel 45 graden en ongeveer 3 meter boven de grond. Heb hem eerst naar boven laten klimmen en dan zijn fiets aangegeven. Tja het was nogal een bevalling
Wat een verschil zo'n luik kan maken. Update is echt een stuk aangenamer om naar te kijken. De refelctoren kan je qua kleur zo terugschroeven, gaat de aandacht nog meer naar Dennis
Deze opname blijft wat hangen en kan ik blijkbaar moeilijk los laten. Heb een update geplaatst ivm de kleuren en de kleur van de reflectoren selectief gereduceerd. Ook heb ik een ZW omzetting geplaatst.
De eerste update vind ik een werkelijke verbetering. De twee volgende weer verslechteringen. Ben benieuwd wat je er zelf van vindt.
Voor mijn gevoel plaats je bij je foto's relatief vaak één of meerdere updates. Aan de ene kant is dat positief en geeft het je bereidheid tot leren aan. Aan de andere kant kan het er ook op wijzen dat je niet systematisch genoeg naar sterke en zwakke punten kijkt in je foto's. Dat zou jammer zijn want uiteindelijk beperkt het je in je verdere groei.