~Katachtigen~

Behalve vogels en insecten
Plaats reactie
ArtenCo
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

~Katachtigen~

Bericht Geplaatst:

1. Afbeelding

2. Afbeelding

Gemaakt tijdens een workshop in de Beekse Bergen afgelopen weekend. Niet echt "mijn" dingetje.....
Hans v Ee
Lid
Lid
Geslacht: Man

Re: ~Katachtigen~

Bericht Geplaatst:

Maar wel mooie foto's. Gr. Hans.
Henry
Lid
Lid

~Katachtigen~

Bericht Geplaatst:

Waar ging de workshop over?

Katjes staan er beiden goed scherp op.
Kleuren komen natuurgetrouw op mij over.
ArtenCo
Lid
Lid
Contacteer:

~Katachtigen~

Bericht Geplaatst:

Bedankt voor jullie reactie.

Workshop ging over hoe fotografeer ik dieren en waar let ik op! Stelde niet zoveel voor. De cursusleider vertelde bij de start hoe je de instellingen van je camera moest zetten en vervolgens was hij zo enthousiast als een beest in actie was, dat hij de cursisten vergat. :rof
Maar goed ik moest er heen omdat ik een prijs heb gewonnen die ik nog moest ophalen. En aangezien dat op een foto event was boek ik ook maar eens een workshop.
herrias
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

vooral de 2e vind ik erg mooi. pech met het weer zo te zien. bij de 1e mis ik wat ruimte erom heen. gr.
ArtenCo
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

herrias schreef:vooral de 2e vind ik erg mooi. pech met het weer zo te zien. bij de 1e mis ik wat ruimte erom heen. gr.

Meer ruimte was er niet of je kiest voor een storend element zoals een auto in de achtergrond? Dat wil je toch ook niet. Het regenachtige weer zorgde wel voor mooi licht in mijn ogen.
jan62
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Twee mooie plaatjes :up
Gr jan
Frans
Lid
Lid

~Katachtigen~

Bericht Geplaatst:

Jazeker mooie platen die er technisch ook fraai uit zien.
Henry
Lid
Lid

Re:

Bericht Geplaatst:

ArtenCo schreef:...Workshop ging over hoe fotografeer ik dieren en waar let ik op! Stelde niet zoveel voor. De cursusleider vertelde bij de start hoe je de instellingen van je camera moest zetten en vervolgens was hij zo enthousiast als een beest in actie was, dat hij de cursisten vergat. :rof
:DD
ArtenCo schreef:Maar goed ik moest er heen omdat ik een prijs heb gewonnen die ik nog moest ophalen. En aangezien dat op een foto event was boek ik ook maar eens een workshop.

Waar heb je de prijs voor gewonnen en wat was het?
ArtenCo
Lid
Lid
Contacteer:

~Katachtigen~

Bericht Geplaatst:

In mijn ogen was het fotograferen van deze dieren niet zo moeilijk. Zij waren nog redelijk sloom, door de camera zo in te stellen kon het bijna niet fout gaan.
Voor veel cursisten waren die instellingen een eye-opener. Aangezien ik veel sportfotografie beoefen was ik bekend hiermee. Geeft verder niets ik heb me kostelijk vermaakt met twee vriendinnen...

De prijs (3e prijs in de categorie portret) heb ik gewonnen met een portretfoto van de twee broertjes. Die foto heb ik ook al eens geplaatst op PD. En wat houdt de prijs in; een compact studio kits. Met andere worden; twee studiolampen, twee statieven en twee softboxen.....

Geen idee of ik de prijs ga behouden of dat ik hem ter verkoop aanbied....Daar denk ik nog over na. Mss is zijn er wel PD-er die interesse hebben.
Plaats reactie

Terug naar “Dieren”