De andere foto's vind ik minder door de drukke achtergronden.

Dwa schreef:Wat een enorm saaie foto's.
Standaard rechttoe-rechtaan kiekjes van auto's. Daarbij nog allerlei onzin van de omgeving te zien.
Jammer dat je niet de moeite hebt genomen om wat spannender composities neer te zetten, of wat minder standaard standpunten te proberen...

Misschien een goed idee dat je eens gaat kijken naar goede autofoto's, dan zie je het verschil.k03n schreef:Als je even leest was dit voor mij de eerste keer autosport. Iets opbouwender commentaar zou wel welkom zijn.
Ja: mensen die naar zo'n auto staan te kijken, afzettingslint, een auto met allerlei kletsende mensen eromheen... Dat was makkelijk te vermijden geweest. En zo niet: de foto niet maken. Het worden daardoor kiekjes.k03n schreef:"allerlei onzin te zien"

Dat weet ik, omdat ik het zie.k03n schreef:...wat weet jij daarvan??

Jou toon viel mij hier op t forum ook al op. Ik dacht dat je dat normaal vind, dus nam ik die ook maar even aan. Vandaar.k03n schreef:Je toon bevalt me niet echt...

Dwa schreef:Misschien een goed idee dat je eens gaat kijken naar goede autofoto's, dan zie je het verschil.
Dwa schreef:Ja: mensen die naar zo'n auto staan te kijken, afzettingslint, een auto met allerlei kletsende mensen eromheen... Dat was makkelijk te vermijden geweest. En zo niet: de foto niet maken. Het worden daardoor kiekjes.
Neem bijvoorbeeld een closer plaatje, of een lager standpunt, wacht tot de auto ergens anders staat/rijdt, of tot de mensen weg zijn.
Dwa schreef:Dat weet ik, omdat ik het zie.
Als je wel de moeite had genomen de storende zaken te omzeilen, waren ze niet op de foto's te zien geweest.
Dwa schreef:Jou toon viel mij hier op t forum ook al op. Ik dacht dat je dat normaal vind, dus nam ik die ook maar even aan. Vandaar.

Dwa schreef:Heeft niets met braaf zijn te maken. Meer met 'normale omgangsvormen'.
Is gezelliger als we t allemaal gezellighouden.
"