Roodwitte zweem

De sportieve foto's
Henry
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

Roodwitte zweem

Bericht Geplaatst:

Naar aanleiding van de blauwzweem van Fotosmurf, hierbij de supprtersclub van de Almeerse Hockey Club. Het Rood en Witte Legioen. Binnen het hockeywereldje nog redelijk "not done". Bloemendaal (Oranje) stond bekend met de Bloemigans.

Almere (Rood + Wit), Tilburg (Blauw) en Qui Vive (Groen) zijn dit jaar gepromoveerd naar de Hoofdklasse en zullen daar ook van zich laten horen en zien. Bloemendaal heeft de supportersclubs op social media dan ook al van harte welkom geheten. Komt het hockey toch wat uit het elitaire, stoffige karakter .

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Henry op 05 jan 2018 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Omhoog Profiel Foto's
AJL
Lid
Lid

Re: Roodwitte zweem

Bericht Geplaatst:

Een kleurrijk spektabel
Omhoog Profiel Foto's
Filip
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

knap sfeerbeeld :good2
Omhoog Profiel Website Foto's
wilw
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

stemming en sfeer zitten er goed in.
Altijd gedacht dat het een brave, beetje suffe bedoening was :D
Is dus niet overal zo
Fotosmurf
Moderator
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Lekkere sfeerplaat Henry. :up

Dacht ook altijd dat het braaf was in de hockeywereld maar als ik zo de vlag zie zijn het ook een stel piraten bij elkaar. :rof

Je zou eens meer sport moeten posten, weet dat je dat veel doet.
Henry
Lid
Lid

Roodwitte zweem

Bericht Geplaatst:

Fotosmurf, klopt. Ik schiet nog steeds heel veel sportfoto's elke week. Ik probeer me wel te ontwikkelen, want de standaard plaatjes schiet ik inmiddels met mijn ogen dicht, maar om die plaatjes hier elke week te posten... Ik weet het niet...

Komend seizoen komt het Almeerse Heren I team in de Hoofdklasse uit en dan kan ik altijd wel wat foto's schieten van de Nederlands elftal spelers die bij de tegenstanders zitten. :( , maar dan moet ik wel bij het verkeerde doel gaan staan. :S
Omhoog Profiel Foto's
ArtenCo
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Roodwitte zweem

Bericht Geplaatst:

Zou best wat sportfoto's van jou hand willen zien. Ook al denk je dat het de standaardplaatjes zijn, een ander kan er toch weer van leren....
Henry
Lid
Lid

Roodwitte zweem

Bericht Geplaatst:

Ik zak volgend jaar dan wat plaatjes hier plaatsen, want om oude plaatjes te plaatsen...
Ik heb alvast een pershesje weten te "bemachtigen", zodat ik bij de echte wedstrijden ook op het veld kan zitten :DD
Omhoog Profiel Foto's
Fotosmurf
Moderator
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

[quote="Henry"]Fotosmurf, klopt. Ik schiet nog steeds heel veel sportfoto's elke week. Ik probeer me wel te ontwikkelen, want de standaard plaatjes schiet ik inmiddels met mijn ogen dicht, maar om die plaatjes hier elke week te posten... Ik weet het niet...

Ik begrijp je wel Henry maar sport is al zo minder bevlogen genre.
Maar ik en misschien nog wat meer mensen, kan wel genieten van een mooie sportplaat.

Maar het is wel lastig om niet steeds hetzelfde te plaatsen alhoewel we wel vaker hetzelfde voorbij zien komen, toch.
Ik probeer zelf ook bij het voetbal buiten mijn gewone plaatjes iets anders of extreme duels op de plaat te krijgen.

We zien het vanzelf als je iets de moeite waard vindt om te laten zien aan ons.
pipanda
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Lekker sfeertje in je foto :upc
Het ziet er heel gezellig uit zo met die kleurtjes :D
ArtenCo
Lid
Lid
Contacteer:

Roodwitte zweem

Bericht Geplaatst:

Ook ik geniet van een mooie 'sportplaat' al dan niet uit een andere genre dan wat ik zelf op de foto zet.
Met voetbal heb ik nog de minste klik, waarschijnlijk omdat ik het spel niet leuk vindt, maar zelfs dan kan ik nog genieten van een mooie plaat. Wat jij zelf vaak standaard vindt is voor een ander misschien wel bijzonder. Dat merk ik ook als ik mijn eigen sportfoto's kritisch bekijk.
Ik merk ook dat ik weinig sportfoto's meer plaats, deels omdat het me aan tijd ontbreekt en deels omdat ik denk dat andere denken; daar komt ze wéér met haar wielrennen of schaatsers, dus plaats ik niets. (eigenlijk heb ik dus ook last waar Henry last van heeft) En dat de commentaren hoe lovend ze ook zijn, me niet uitdagen tot iets nieuws...en dat heb ik bij tijd en wijle wel nodig.
Fotosmurf
Moderator
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Anderen kunnen wel denken daar heb je haar weer met die wielerplaten of die smurf met zijn voetbalplaten maar dat houd mij niet tegen om het te plaatsen. Ik let er wel op of het nog een beetje interessante sportplaat is. Ik denk ook wel eens van daar heb je de vlinders weer of ander seizoensgebonden platen, paddenstoelen in de herfst bijvoorbeeld. Maar toch kijk ik er veel naar.

Denk dat we allemaal onze eigen passie hebben.
Buiten het voetbal/sport vind ik vogels ook wel leuk om te doen maar eigenlijk vind ik heel veel wel leuk om op de plaat te zetten en daarom kijk ik ook veel zodat ik er wat van op kan steken.
Weet bijna zeker dat er meer mensen zijn die sport onder de knie wilen krijgen of in ieder geval actiefotografie.
ArtenCo
Lid
Lid
Contacteer:

Roodwitte zweem

Bericht Geplaatst:

Jij hebt ook een punt; vogels, vlinders en andere platen ook hun vaste onderwerpen of dat waar hun passie ligt. Daar kijk ik ook naar, maar inspireert mij niet om dan ook dat te doen. En dat is maar goed ook, laat iedereen zijn passie houden.
Maar ben het wel met je eens dat sport een ondergeschoven kindje is en ik ben dan ook benieuwd naar de andere die ook willen leren sport/actie vast te leggen. Ik zou zeggen; laat je eens zien.
Jo
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Prachtig kleurrijk en sfeervol!!!! :good2 :good2 :good2
Omhoog Profiel Foto's
Hans v Ee
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Heel veel kleuren :D bij het zien denk ik niet aan een 'hokkei' club :D :D Gr. Hans.
Omhoog Profiel Foto's
Henry
Lid
Lid

Re:

Bericht Geplaatst:

ArtenCo schreef:... en ik ben dan ook benieuwd naar de andere die ook willen leren sport/actie vast te leggen. Ik zou zeggen; laat je eens zien.
Ik heb uit de laatste wedstrijd een paar foto's geplaatst. Ik probeer niet elke keer meer het doelpunt vast te leggen. Mijn zoon vind dat niet zo interessant. Hij wil liever foto's met emotie zien...
Omhoog Profiel Foto's
Fotosmurf
Moderator
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Ik moet zeggen dat ik bijna nooit de doelpunten erop heb staan, wel het juichen erna.
Ik vind doelpunten niet zo interessant om op de foto te zetten, de blijdschap of teleurstelling erna wel.
Ik ga voor mooie acties en speciale dingen bij de sport en niet voor de doelpunten.
Henry
Lid
Lid

Roodwitte zweem

Bericht Geplaatst:

Hierbij mijn belofte om komend jaar wat meer sportfoto's te plaatsen.
Omhoog Profiel Foto's
Fotosmurf
Moderator
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Ik kijk er nu al naar uit. :jump
petervaneekelen
Moderator
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Herkenbare discussie. Gewoon plaatsen :up

Mijn kinderen hebben hockey gespeeld bij HVM (Mijdrecht); bij Qui Vive was het niveau wel hoger maar wij vonden thuis dat ze er iets teveel "spatjes" hadden. Als ze nu naar de hoofdklasse zijn gepromoveerd zal dat nog wel een graadje erger zijn geworden. Dus Henry, als ze tegen Almere moeten kun je hopelijk gewoon aan het doel van de tegenstander gaan staan :grin2

P.S. Deze rook krijg ik alleen in mijn tuin als de vlammen uit de bbq zijn overgeslagen naar de schuur :)
Laatst gewijzigd door petervaneekelen op 07 jun 2016 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie

Terug naar “Sport”