Hoogspanning

Mensen in alle vormen en maten
Plaats reactie
Ab59
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

Re: Hoogspanning

Bericht Geplaatst:

Mooi hier hou ik wel van :upc
Henry
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Ik heb eerder hier op dit forum aangegeven dat ik van iemand die de HBO-studie Toegepaste Fotografie en Beeldcommunicatie aan de Fotovakschool in Amsterdam volgt niet een alleen maar "dertien in een dozijn"-zelfportretfoto verwacht. Ik vind het heel mooi om te zien dat je ons nu andere foto's laat zien, juist omdat je de capaciteiten & de interesse hebt, plus de opleiding volgt om ons ook die andere dingen te laten zien.

Ik vind dit beeld apart, lekker afwijkend van hetgeen normaal gesproken wordt gefotografeerd. Hoe ik hier "Hoogspanning" in kan zien, weet ik nog niet, maar dat vind ik niet erg, het heeft iets conceptueels, maar ik kan het nog niet goed plaatsen. Het is gelukkig geen standaard beeld. :up
petervaneekelen
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Fraai. Ik zou dit eerder onder Experimenteel zetten dan onder Portret, overigens.
xafke
Lid
Lid

Hoogspanning

Bericht Geplaatst:

De lat ook nog niet direct te hoog leggen ook heh Henry. Martina is nog maar gestart in februari. Ze zijn de diamant nog aan het slijpen ;)

Vind het wel een leuk idee.
dark shadow
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Mooi.....speciaal!

D.
Henry
Lid
Lid

Re:

Bericht Geplaatst:

xafke schreef:De lat ook nog niet direct te hoog leggen ook heh Henry. Martina is nog maar gestart in februari. Ze zijn de diamant nog aan het slijpen...

Henry schreef:...Ik vind dit beeld apart, lekker afwijkend van hetgeen normaal gesproken wordt gefotografeerd. Hoe ik hier "Hoogspanning" in kan zien, weet ik nog niet, maar dat vind ik niet erg, het heeft iets conceptueels, maar ik kan het nog niet goed plaatsen. Het is gelukkig geen standaard beeld. :up

Xafke, ik ben toch enhousiast gereageeerd? :)
xafke
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Omdat je verwees naar haar opleiding die ze net gestart is dacht ik dat je er de zweep wou op leggen :tn
Plaats reactie

Terug naar “Portretten”