De verbetenheid op de koppies is mooi vastgelegd. Bij de 1e had ik liever ook wat meer op de achterste wielrenner gezien, maar ik kan niet inschatten hoe ver hij achter lag. gr Harry
Goede serie waarbij de derde me het meeste aanspreekt. Hier zijn de 'achtervolgers' net wazig genoeg om de voorste renner goed los te laten komen en toch nog mee te doen in de compositie. Bij de eerste twee vind ik de achtervolgers nog net even iets te aanwezig qua 'scherpte'. Uitsnede van Fotosmurf maakt hem voor mij nog krachtiger
De uitsnede van fotosmurf is sterk, maar ik hou niet van vierkant foto's. Ga altijd voor 2:3 formaat. De foto's zijn toevallig gerangschikt naar categorie waarbij de eerste de jongste en de laatste de oudste categorie is. Je kan duidelijk het verschil in fanatisme en trainings inspanning zien. De oudste categorie gaat er vol voor, ze trainen zich helemaal leeg. De jongste flierefluiten soms tijdens de training en nemen het nog niet zo nauw. Zo ook bij de eerste foto te zien valt. De achterste jongen denkt er het mijne en laat zijn sparringpartner gewoon wegrijden. Bij de oudste kids zal dat niet gebeuren, die strijden elke ronden voor de winst.